№ | Зміст роботи | Форма роботи | Відповідальні |
I засідання (серпень) | |||
1. | Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий та обговорення і затвердження плану роботи на наступних рік | Доповідь, обговорення, внесення корективів | Голова ШМО та всі вчителі |
2. | Вивчення нормативних документів, опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, обговорення проблеми «вимоги стандарту освіти, програмне і навчально- методичне забезпечення курсів історії та правознавства» | Опрацювання, короткий конспект, аналітичний огляд | Керівник ШМО, всі вчителі, бібліотекар |
3. | Обговорення змін у навчальних програмах і нових підручників | «Круглий стіл», обговорення | Члени ШМО |
4. | Вироблення рекомендацій щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу нового навчального року. Виявлення труднощів у практичній діяльності минулого навчального року та шляхівїх подолання | Ознайомлення з методичними порадами МОНУ, вироблення рекомендацій | Голова ШМО |
5. | Готовність предметних кабінетів до роботи нового навчального року. Складання карти матеріально-технічного забезпечення кабінетів історіїта права | Звіт, аналітичних огляд | Завід кабінет |
6. | Розподіл доручень між членами ШМО, завдання членам ШМО на новий навчальний рік | Інформування | Голова ШМО |
7. | Діагностування членів ШМО з метою виявлення інтересів та зацікавлень учителів до певних форм і методів роботи, а також проблем і труднощів конкретного вчителя, прогалин у педагогічних вміннях і павичках | Діагностування | Голова ШМО |
8. | Корекція особистих планів роботи учителів історії на навчальний рік | Інформування, коригування | Члени ШМО |
9. | Представлення нових колег, знайомство з ними | Представлення, знайомство | Голова ШМО |
ІІзасідання (листопад) | |||
1. | Обговорення питань проведення моніторингу історичної освіти у 7, 9 та 11 -му класах школи та документів звітності | Ознайомлення з офіційними документами, інформування | Голова ШМО, всі вчителі |
2. | Організація і проведення I туру олімпіад з історії та правознавства. Затвердження графіків їх проведення. Підготовка учнів до участі у міських предметних олімпіадах | Обговорення та затвердження графіків олімпіад, консультаційних днів, підготовка запитань | Всі вчителі ШМО |
3. | Складання графіків проведення тижня історії та участі учнів у конкурсах, конференціях, турнірах та інших заходах | Обговорення, складання графіків | Члени ШМО |
4. | Огляд новинок педагогічної, історичноїта методичної літератури | Повідомлення | Бібліотекар |
5. | Участь членів ШМО у міському та обласному конкурсах «Учитель року». Надання методико- дидактичної допомоги конкурсанту | Повідомлення, консультації, обговорення | Голова ШМО, всі вчителі, заступник директора з HBP |
6. | Позакласна робота: підготовка до проведення місячника правових знань. Складання плану місячника | «Круглий стіл» | Голова ШМО, вчителі |
ІІІ. засідання (січень) | |||
1. | Діагностика історичної підготовки учнів за результатами моніторингу якості знань та аналізу успішності учнів у I семестрі | Звіт вчителів- предметників | Всі вчителі |
2. | Шляхи поліпшення роботи вчителів історіїта суспільних дисциплін 3 питань підвищення ефективності в набутті учнями нових знань, вмінь, навичок | Вироблення рекомендацій | Члени ШМО |
3. | Підготовка учнів до участі у науково-практичних конференціях, конкурсах, інтелектуальних змаганнях, дебатах | Ознайомлення з досвідом роботи, звіти вчителів, рекомендації | Члени ШМО |
4. | Підсумки I та II турів олімпіад з історіїта правознавства | Інформування, підбиття підсумків | Керівник ШМО |
5. | Робота вчителів історіїта правознавства з самоосвіти: проблеми і знахідки | Повідомлення, інформування | Члени ШМО |
6. | Хід розв'язання методичної проблеми об'єднання за підсумками I семестру | Обговорення | Керівник ШМО |
7. | Надання допомоги в оформленні конкурсних матеріалів учителю, який бере участь в обласному конкурсі «Учитель року» | Всі вчителі, члени ШМО | |
ІV. засідання (березень) | |||
1. | Організація повторення на уроках історії | Рекомендаціїз досвіду роботи, обговорення | Члени ШМО |
2. | Про підготовку до Зовнішнього незалежного тестування та Державної піскумкової атестації у випускних класах | Рекомендації | Голова ШМО |
3. | Наступність у викладанні історії у 5-6 класах | «Круглий стіл» | Члени ШМО |
4. | Підсумки участі в обласних, міжнародних конкурсах | Інформування | |
5. | Огляд педагогіко- методичних новинок з питань компетентнісного підходу до викладання історії | Інформування | Члени ШМО, бібліотекар |
6. | Вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителя з теми «Організація дослідницької діяльності як засіб формування ключових компетентностей учнів під час вивчення історії. | Вивчення та узагальнення | Голова ШМО, заступник директора з HBP |
7. | Поповнення методичного банку МО електронними підручниками та атласами. Огляд новинок літератури. | Огляд інформування | Члени ШМО |
8. | Підготовка до педради «Впровадження новітних педагогічних технологій та методик навчально-виховний процес» | Підготовка доповіді | Члени ШМО |
V. засідання (травень) | |||
1. | Робота методичного обєднання з вивчення та узагальнення передового досвіду вчителів | Інформування, презентація досвіду роботи | Члени ШМО |
2. | Підготовка та оформлення матеріалів до міської виставки педагогічного досвіду. Видання чергового «Методичного вісника» | ||
3. | Обговорення ходу підготовки до Зовнішнього незалежного тестування. Шляхи подолання проблем | Обговорення | Всі вчителі |
4. | Обговорення результатів моніторингу якості історичної освіти | Звіт, обговорення | Керівник ШМО, всі вчителі |
5. | Складання звіту про роботу MO та результатів діяльності вчителів у навчальному році | Звіт, обговорення | Всі вчителі |
6. | Обговорення пропозицій з планування та корекції планів самоосвіти членів ШМО на наступний рік |